tisdag 13 november 2007

Min helg och din helg?

Hej allihop!
mandy, jag tyckte dina bilder var jättefina. jag hade gärna haft en sådan Hallooween-fest här i Sverige, har aldrig varit på någon dr folk har varit så seriösa med sina kostymer. Var hittade du din kostym? Är det lätt att finna sånt där du bor? Här finns nästan ingen sådan butik, det skulle vara jättesvårt för mig att finna en så bra kostym som din.
Hur ofta har ni sådana fester, har ni det till nyår också? Det verkar jätteroligt! Hoppas att jag kommer ner till USA någon gång under Halloween så jag också får en chans att vara med.

Nu till helgen så ska jag besöka min farmor och farfar som bor i Tibro, det är ungefär 3 timmar härifrån. Förhoppningsvis så ska min mamma köpa någon bra film som vi kan se i bilen, annars blir nog bilresan tråkig. det kommer bli ganska trångt i bilen också för min pojkvän ska med. Fast vi är vana vid att vara 5 personer i bilen nu sedan vi åkte till Åre(för att åka skidor), det tog alldeles för lång tid och det var ganska trångt i bilen.
vad ska ni göra till helgen? har ni mycket prov?

Jag hoppas verkligen att jag kan besöka er i USA nästa år, det hade varit riktigt roligt!
Ha det bra!

Inga kommentarer: